varför mitt jobb är bra:

- det finns alltid något gott i fikarummet
- man äta påskbord (vilket vi gjorde idag, gottgott!)
- man behöver inte betala för lunchen (som alltid är supergod, kockerskan är ett mirakel! bla handrullar hon köttbullar till typ 70 barn)
- man får pussa på söta barn
- man får leka, läsa och rita
- man gör av med lite aggressioner på jobbet

haha sorry, så dålig lista. ser dessutom att hälften av den handlar om mat.. hähä ;-) Men idag har helt enkelt varit en bra dag. bra men intensiv. så ville säga nåt fint om min arbetsplats.
idag fick jag förresten vara en påskkärring och se på påskbio med popcorn.


Kommentarer
Postat av: helen

haha det är så mysigt att jobba på dagis (för jag antar du gör det?) ;D

2010-04-01 @ 17:34:43
URL: http://helly.nu
Postat av: skentrevlig

helen: det är det :) precis, jag vikarierar på dagis :)

2010-04-02 @ 18:32:51
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0