tweets

idag åkte vi hem från landet och vi har haft såndant oflyt idag! ändå känner jag mig lite gladare idag än jag varit på senaste tiden, skönt.

orkar mig inte på att skriva något om helgen just nu för jag är sjukt trött, klistrar bara in de senaste twittringarna, det får räcka:

- now I'm gonna call it for tonight, sleep tight.
less than 5 seconds ago via web

- något annat oflytigt: syrran tänkte bjuda med mig på Alice i underlandet förhandsvisningen idag som hon vann men hon blev sjuk. no Depp :(
12 minutes ago via web 

 - sen så körde bilen fast i snön några gånger också, och vi fick skotta tills ryggarna värkte. oflyt som fan idag
42 minutes ago via web

- som välkomst vid parkeringen påväg hem möts vi av ett krossat bilfönster. vilken typ bryter sig in i en skruttbil som innehåller nada? idiot
44 minutes ago via web

- vi fick åka hem en dag tidigare, storm påväg och då vill man inte vara i skärgården about
1 hours ago
via web

- trodde jag skulle dö i pappas galna bilkörning i dimman. men vi hann med svävaren och är ute på landet nu tillslut iaf
6:28 PM Feb 27th via web

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0