I've been thinking about other places

Jag har tänkt en del på sistone. Jag har ingen aning om hur jag vill att min framtid ska se ut. Jag har nästan inga planer alls, nothing, nada, rien.  
Men jag har tänkt på hur tråkigt livet vore om man bara såg samma gamla gator, samma städer och samma land hela tiden.

Det är därför jag blir så inspirerad när jag ser det här klippet. För jag vill också banka in i skallen att allt där ute i världen faktiskt är till för oss också. Jag ska resa iväg och uppleva allt det som även är mitt, någon gång.




Kommentarer
Postat av: Michaela

let's take a long roadtrip och klara oss ute i vida världen! Bo på sunkiga ställen, tjäna pengar, äta främmande mat som gör en magsjuk, ligga och softa på vita stränder, festa i storstäder och bo i fina sviter. Se och uppleva ALLT!

2010-01-18 @ 18:53:55
URL: http://osammanhanget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0