chest pockets with paper hearts

Igår och i förrgår blev jag äntligen uppringd av dagis och fick jobba lite! Var ett tag sen sist eftersom att de har haft stängt under jul-nyår och inte öppnade förrens 11:e januari. 
Den här gången fick jag komma till en förskola som jag inte har vikarierat på tidigare, men som jag faktiskt sommarjobbade på för något år sedan.
Det var faktiskt väldigt kul att komma tillbaka dit med mer erfarenhet sen sist och ännu roligare att jag kom till precis samma avdelning med samma personal och barn (men sisådär 2 år äldre) som jag jobbade med då. När jag kom in på avdelningen så var faktiskt det första ett av kidsen sa "dig känner jag igen!". Roligt att dem mindes mig fast jag bara hade varit hos dem i sisådär 3 veckor den sommaren.


den här teckningen fick jag av en jättesöt pojke efter att jag hjälpte honom med en blödande mun/läpp.

Elina gav mig en teckning med massa färger och ett hjärta. eller ett par bröst..?

och extra bra är det att jobba på ett sådant här ställe när söta små människor stoppar papier maché hjärtan i ens bröstficka. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0