perioder



jag kommer in i mina små perioder. 
ibland känns det som att det är bra att bara ska ta dagen som den kommer, allt kommer fixa sig riktigt bra. att det är så här det ska vara och så här det ska gå till när man kommer in i en ny fas av livet. 
ibland kommer jag in i en period då jag är irriterad på mig själv för att jag inte vet vart jag är på väg. just nu har jag en sån period. jag känner mig hopplös för att jag inte kan svara på frågorna vad, var, när och hur.

kanske är det bara som så att man måste testa lite olika saker för att veta vad man vill göra. se olika saker för att veta vart man vill vara påväg.
kanske passar det in perfekt att vi ska på en liten resa i vår.

Kommentarer
Postat av: Myggan

Åh, jag fattar. Jag känner också så där nu. Fin blogg förresten :)

2010-02-18 @ 21:25:57
URL: http://metrobloggen.se/cheerfulness
Postat av: josephine

du skriver fint och jag känner igen mig i känslorna du satt ord på.

2010-03-05 @ 12:53:11
URL: http://skimret.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0