Grönalund och Håkan

Tänkte bara berätta lite snabbt att idag stressade jag och vännerna Michaela och Jennifer in till Grönalund för att se Håkan Hellström spela. Och det var lika fint som vanligt, såklart!  Fast man har hört alla låtarna förut, och känner igen mellansnacken från b.la. årets Peace & Love hehe. Men väldigt glad att vi åkte dit ändå. Håkan är ju himla bra live och alltid rolig att se. Och med sitt krulliga lite längre hår ser han ut som en liten hob, typ Frodo haha. Det här var iaf ett rätt bra avslut för sommaren och för den här säsongens kanske sista utomhusspelning?
Glömde ta med kameran tyvärr, så jag filmade bara litegrann med mobilen. Blev inte så bra. Sen for vi hem med moppen från centrum, och jag fick åka tillbaka en vända för att hämta syrran som också hade kollat på Håkan. Så nu är det en ganska trött och frusen Sarah som sitter med filt, te och mackor framför tv:n och datorn.

Och imorgon bitti åker jag till landet, tror jag. Har ändå inget för mig hemma. Så det är väl dags att lägga fram lite kläder i en väska inför helgen på ön och lägga sig nu. Hörs av efter helgen eller något, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0