2:a september

Hörrni, det har redan blivit september! Den räknas inte ens som en sommarmånad. Tiden går så sjukt fort. Ska inte säga att sommaren är riktigt slut än bara för att vi är inne i den nionde månaden.. men snart så. Jag fortsätter med mitt jobbsökande och snart så börjar distanskursen i Rockens historia och mytologier. Vi får se hur det går!

Häromdagen blev håret klippt. Riktigt skönt kan jag säga, det hade vuxit på som sjutton under de här tre sommarmånaderna. Blev inte så stor skillnad, lite kortare än senast kanske och en mer jämn längd bak i nacken och framtill.

Nu ska jag ut och gå med mina små katter innan jag bänkar mig framför tv:n och True Blood. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0