-

Igår var en riktig slappardag. Kom hem typ klockan 5-6 på morgonen efter utekvällen med vännerna som enligt mig blev riktigt lyckad! Men idag har jag vikarierat på en förskola så den här dagen har gått otroligt fort. Hade kunnat jobbat imorgon också men eftersom jag är så efter i kursen så var jag tvungen att tacka nej den här gången. Hoppas på att det kommer fler tillfällen, det sa hon iaf som jag pratade med.
Annars har jag kollat på True Blood på datorn, somnade efter den vid typ  17-18 och sov fram till 20. Trodde det var natt eftersom det var så mörkt. Sen gjordes det middag med syrran och kollade på Svenska hollywood fruar. Det var min dag det! Får se hur det går att somna sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0