two past weeks

Har ju varit ganska så passiv här på senaste tiden så tänkte göra en ointressant update om vad som hänt (eller inte hänt- har ju faktiskt tagit det ganska så lugnt) förra veckan och denna. Så här har det stått i min kalender:

v. 44- höstlovsveckan
Måndag: Jobb
Tisdag: IKEA med syrran och mor
Onsdag: Jobb
Torsdag: Mörkernavigering för min båtkurs. Och det gick bra och var kul, men pirrigt!
Fredag: Åkte till landet på morgonen
Lördag: Landet
Söndag: Landet

v45
Måndag: Åkte hem från landet
Tisdag: Inventering på Vi butiken där mamma jobbar, tjäna lite pengar iaf. (Min hårddisk crashade, andra gången för mig. Ett års minnen i form av bilder, videor m.m plus massa annat material is gone gone gone. Inte kul.
Onsdag: Leta presenter till syster med mor i Täby. Åkte till Berns Salonger under kvällen för att se konserten med White Lies som jag och Michaela bjöd Jennifer på som förskottspresent.
Torsdag: Båtkurs (Jennifer fyllde 19 år!)
Fredag: Dagis ringde (äntligen! så trött på att vara hemma) så jobbade där hela dagen.

Och så idag, lördag: Lång sovmorgon (och typ uteslutit att jag kommer få maginfluensa vid det här laget, vilket hälften av min familj har. Skönt!)
Ska se Phoenix ikväll på Debaser Medis med vännerna, frågan är om vi kommer in utan krångel? Hoppas på det bästa! Ser fram emot konserten iaf, om vi kommer in vill säga. Annars kommer jag få ett psykbryt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0