tuesday



Imorse åkte mor och jag till Norrtälje för att hämta vår katt Pontus som mormor och morfar hade tagit med från landet. Han har nämligen varit där ute själv (men matad av mormor) i dryga en vecka, för när vi skulle åka hem från ön förra måndagen så gick botten på kattburen sönder precis innan vi skulle gå på passagerarbåten. Och katten som ramlade ut for såklart iväg som ett sträck, och vi var ju tvugna att åka hem.. Men nu är min finis hemma och så nu är jag lite gladare, för oj så jag har längtat!

Resten av dagen har vi letat presenter i Norrtälje och Täby till syster som fyller år imorgon. Och jag gissar på att vi kommer få gå upp riktigt tidigt imorgon bitti och ge henne frukost på sängen, för hon brukar gå upp sisådär klockan tio i sex.. Kan inte säga att jag ser fram emot det sådär jättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0