Första advent



Första advent och julkänslorna har inte riktigt börjat komma än, men det kommer väl.

Idag fick jag maila till företaget jag hade pratat lite med angående att jobba på Julgalan. Såg att den slutar så sent och att det tydligen var mycket svårare att komma från stan än jag alls trodde, så fick tacka nej väldigt plötsligt. Har dock inte fått svar än så får ringa imorgon bitti. Får lite skuldkänslor av det eftersom det blir samma dag som mötet är men vad ska jag göra..  

Idag var mor och jag på loppis och jag bytte mina stövlar jag köpte i veckan men inte blev nöjd med. Och igår var jag också på loppis, Vintage loppis i Skrapan med Michis, och på kvällen vart det bio med syster Anna. Har alltså fått lite för lite pluggtid än jag tänkt mig. Men det får jag ta igen nu, suck..


Kommentarer
Postat av: helen

nemen, du verkade ju så nöjd med stövlarna?



ge dom till mig istället!

jag kan inte ha mina älskade stövlar längre,

har gått ner så mycket i vikt att jag tappar 2

skostorlekar, kan bara ha dom om jag har 3 par strumpor på mig och typ benvärmare :(

2009-11-29 @ 23:26:50
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0