study study study

Just nu känns jag som världens pluggis. Jag kommer behöva plugga konstant den kommande tiden, iaf under hela helgen och nästa vecka. Det är för det mesta mitt eget fel, för att jag har skjutit upp vissa skoluppgifter tills sista sekunden. Men sen är det lite skolan och lärarnas fel som är så jäkla dåliga på att planera så att alla små kurser och det dem innehåller ska göras klart veckan innan man slutar skolan. Här hör man att vissa skolor har flera veckor ledigt innan de tar studenten för att deras skolor har planerat det så. Min skola däremot ska ha allt tills precis i slutet. Engelska uppgiften om englands musikhistoria är iaf klar. Idag ska jag göra klart min religionsarbete om New Age och imorgon jämförelse mellan kristendom, islam och judendom. Usch vad jag tycker religion är tråkigt. Och vilken kul helg jag kommer ha. Nästa vecka har jag en viktig redovisning, ett prov, en sammanfattning, två-tre uppgifter i nåt annat ämne och... ja nåt mer är det säkert.
Nu ska jag sluta klaga och fortsätta jobba.

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar på din kommentar: Haha, nej det var en snäll människa som påpekade att jag stavade adressen fel. Jag kan inte stava till Beatles!!



Usch plugg är hemskt. Vi har inte så jättemycket mer än nationella men det kan man ju inte pligga så mycket till. Bara typ gå och oroa sig för och ladda upp psykiskt. Hmm. Har dock hemskt fysikprov på tisdag. 60 hela sidor obegriplig fysik.

2009-05-22 @ 19:38:02
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0