Andas, jag kan inte andas

Vi kommer att dö samtidigt - för mig 2007s sommarlåt.


En till härlig och väldigt fin låt från 2007 är denna med Annika och Markus



från Parksommar -07. där var jag med min vän michis. nästan första konserten jag varit på. fina minnen. vet inte varför men just den sommaren och kanske även det året kändes så himla enkelt och lätt. Inte för att 2007 är året jag värdesätter mest. hittils så har 08 varit det mest underbara året om man tänker på allt vi upplevde då, alla fina musikminnen. Men 07 hade vi precis slutat 1:an och allt var liksom.. enkelt.

I morgon börjar skolan där jag inte har varit på 6 veckor, alltså 1,5 månad. Sjukt länge egentligen. Och en sjuk ånges infinner sig självklart en söndag som denna. Som en vanlig söndagsångest men flera gånger värre. Undrar hur det blir med sömn i natt. Ni som haft ångest/ panikattacker vet att det inte är kul. Och har man väl fått det en gång är det så lätt att få det igen. Jag har haft det 3 gånger det här året, alltid på nätterna. Men ska ta och gå ut på en promenad ikväll och varva ner innan jag går och lägger mig, inte alltför sent, för att försöka bli av med stressen. Borde egentligen motionera mer för det ska ju tydligen vara väldigt bra mot sånt här.

Kommentarer
Postat av: mic

vi kommer o dööööö öööö samtidigt du o jag aaaaaa aaaaaaaaaaaa aaaaa aaaaa aaaaaa, kommer ihåg vad man försökte sjunga rätt den där dagen haha, kunde ju trots allt bara en låt men moneybrother. knappt det haha, men det var ritkigt fin kväll vill jag minnas <3



hörrudu, ingen panik redan! skolan har ju inte ens börjat :(

2009-03-15 @ 19:29:28
URL: http://march-six.blogspot.com/
Postat av: Jennifer L

uhuu ångest är inte kul! panikattack är ännu värre, fy satan i backen vad jag inte ens vill tänka på det. men andas lugnt, vi kan ha kul i morgon! hehe. jag har nyss gått en ångestfylld liten promenad till biblioteket och dumpat böckerna som var försenade hehe, smög tyst så att ingen skulle se mig :P hoppas man kan sova i natt, nu ska jag plugga spanska x(

2009-03-15 @ 19:40:20
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Moa

Å. Parksommar 07, det var väldigt fint. särskilt markus och annika. ja åh, det saknar jag!

2009-03-16 @ 20:36:33
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: natta

åh, den låten är ju så fin :-)

2009-03-22 @ 14:06:02
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0