ny vecka

Hallå! Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på ett tag nu. I fredags förra veckan var sista inlämningsdag för skoluppgifter. Så i en och en halv vecka innan det har det varit ganska så mycket pluggande för min del. Sena nätter med uppsatser. Det är väl mycket därför som bloggen försummats. Men men, hårt arbete lönar sig så de flesta betygen kan man ju faktiskt vara ganska nöjd med. Så skönt att all stress över skolan är över! Sen så har ju sommaren verkligen kommit nu, en annan anledning att inte sitta framför datorn.

Idag var det en 45 minuters snabb visit i skolan. Nästan inga lärare utom synhåll och förvirrade elever som inte visste vad de skulle göra för vernissage tills tisdag. Irriterande att behöva åka till skolan i "onödan", men jag kom hem vid 10 iaf vilket var skönt. Idag har jag hjälpt till här hemma med att tvätta utemöbler och klippa gräsmattan. Nu ska det käkas för första gången för i år ute på altaten, mysigt! Grillad fisk och färskpotatis, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0