FUCKING FREAKIN' AWESOME

Idag fick jag ett samtal från Loréal:

-Hej, du var med och tävlade i Loréals tävling om biljetter till Hultsfredfestvalen?
-Ja.. det var jag
-Grattis! Du har blivit utdragen i vår tävling och har nu vunnit två festivalpass till Hultsfredsfestivalen.

Kan ni fatta att jag blev chockad?! Jag har vunnit två jäkla Hultan biljetter, hur sjukt är inte det!! Höll på att kissa på mig, blev så jävla paff! Det är inte ofta man har tur, och när jag äntligen får det så är det något nice man vinner med! Att jag tappade en spegel i golvet för några dagar sedan verkade ju inte föra med sig sju års otur i alla fall haha.

Förvisso så har jag redan en Hultan biljett som jag fick i studentpresent av familjen. Men den kan jag nog sälja för ett lite mindre pris så får det bli till studentpengar istället. Nu fick jag iaf en gratis, känns rätt skönt för då blir man inte lika pank. Vad som händer med den andra är inte helt klart än, men det fixar sig nog.

Kommentarer
Postat av: Sona

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH VAD AVUNDSJUK JAG ÄR!!!!!!!!!



Svar: ÅÅåh ska du också till P&L :D Då ses vi där i folkmassan haha! Ska du campa? :)

2009-06-22 @ 19:24:20
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: M

avissss, cred till mig som hittade en sådan bra tävling

2009-06-22 @ 19:57:54
URL: http://march-six.blogspot.com
Postat av: bella

åh det låter grymt! stort grattis till vinsten! festivalbiljetter måste vara det bästa man kan vinna :-D

2009-06-22 @ 21:26:17
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0