kristineberg

Hej hej! Just nu sitter jag i en lägenhet i Kristineberg. Hälsar på vännen Michaela som bor här i några veckor. Kom hit igår då jag åkte direkt från landet. Imorgon åker jag ut till ön igen. Har varit en riktigt seg dag idag med pizza, tv, film, jättegod vaniljvispglass och så fick jag finfina efterskotts presenter av henne. Vi kom nämligen hem klockan nio i morse efter en lång utekväll som inte riktigt blev som vi hade tänkt oss. Men jag kan i alla fall berätta att vi kikade vi förbi Isabels avskeds "fest/get together" på Grärdet  eftersom att hon och hennes flickvän ska flytta. Efter det så satte vi oss på en tom liten pub, Theodora, och lyssnade på massa Michael Jackson låtar och drack Jinx, väldigt gott! (P&L flashbacks hehe). Sen hade vi himlans kul på Trädgården som jag besökte för första gången (kul och annorlunda att klubben ligger utomhus under en stor bro och så får man lite festival känsla med lite livemusik och bajamajor hehe). Michis fixade in oss fast det var 20 gräns, plus att vi kom innan kl 20.00 vilket betydde gratis inträde, det var bra hehe. Sen började vi bege oss hem, men bestämde oss fär att kika förbi Ace där det troligtvis skulle finnas lite bekanta. Vi fick för oss att skippa betala inträde där med så vi hoppade över staketet till klubbens uteplats/rökruta med hjälp av snälla människor medans vakten uppehölls. Fan vad bra vi kände oss haha, och bra gick det ju. Stannade där tills dem stängde vid tre och det dansades till favoriterna.  Det var väl ungefär det som är värt att nämna om kvällen, resten blev bara snurrigt, oplanerat och konstigt så det behöver vi inte ta upp.

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0