the past days

Hallå! Det var rätt länge sedan jag var hemma nu. I söndags (då jag fyllde år) kom jag hem från Peace and Love festivalen! (kommer ett eget inlägg om det senare med bilder och någon video kanske- som jag själv ännu inte hunnit kollat igenom än).  Kan säga att det var en riktigt trött Sarah som stapplade in genom dörren med hela huset för mig själv. Syrran var i Göteborg, mamma på landet och pappa på jobbet och på en Pet Shop Boys konsert. Men tur var väl det, jag hade ärligt talat inte ork att prata med någon alls just då. Duschen och sängen var grymt efterlängtad!

Dagen efter, i måndags, åkte jag ut till landet på morgonen. Då vart det födelsedagsfika i trädgården med lite presenter med mor, mormor och morfar. Var där i tre dagar med jättefint väder och bad (första doppet!). Så jag kom alltså hem igår kväll. Festivalväskan ligger halft uppackad i världens kaos här på rummet, så den måste jag ta hand om idag. Nu håller jag på att plocka ihop saker i garaget som jag ska ha till min och mormors loppis om två veckor.

Vi hörs senare!

Just det, höll på att glömma:
Fick tips om en låt av en kille som kallar mig groupie. Tyckte att låtens titel passade idag, den heter just "Thursday". Fin men sorglig text.


Kommentarer
Postat av: linnea.

bästa P&L :D:D

2009-07-05 @ 20:24:04
URL: http://linneaaennil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0