min Huckleberry vän

Nu är jag hemma från landet ett par dagar! Soligt och blåsigt väder här. Funderar på att dra in till storstaden en snabbis för att kika på lite rea. Har kommit fram till att jag verkligen har ont om bra sommarkläder. Misstänker att om jag åker in till stan så kommer jag köpa just andra saker än kläder för sommaren, så typiskt mig. Skulle behöva ett bar sommarskor också eftersom att jag har lyckats slarva bort mina skönaste på något mystiskt sätt. Vi får se vad som händer, nu är det iaf duschen som gäller!

Och ja juste, lyssnade på Håkan idag för första gången sedan Peace and Love. Kom på att jag knappt skrivit något om den festivalen, eller lagt upp någon bild. Får passa på att göra det nu under tiden när jag är hemma.

Kommentarer
Postat av: Sona

Svar: Det var inte mycket om Mando, men fin bild och lite övrigt om festivaler! :)

2009-07-20 @ 12:57:17
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Hej jag är tillbaks fån min bloggpaus nu! Är allt bra med dig?:)

2009-08-03 @ 22:52:13
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0