fifan

Usch jag vill spy galla på allting. Plugga på en lördag är pest, och inte kommer jag framåt heller! Behöver något som kan dra ur mig ur det här träsket jag står och trampar i, får ingen rätsida på filosofi uppsatsen! Jag som skulle behöva plugga till provet nu... Haha och jag har fått ticks i ögat igen, kan få det om jag är stressad. irriterande hehe
En annan jävligt jobbig sak är att en video jag höll på att göra är förstörd. Som jag berättade för Jen häromdan så höll jag på att klippa ihop allt kul hon jag och michis gjort de senaste 1-2 åren. Men när min bärbara gick sönder lades det på is. Nu iaf så öppnade jag programmet igen, och möts av en syn av massa röda kryss. videorna går inte att visa eftersom att jag fört över materialet från gamla datorn till denna. Blir till att göra om allt från början, inte så kul, speciellt när inte tiden riktigt finns. Men ska kanske ta tag i det om en vecka eller så, när APU:n börjat.

Ikväll ska jag iaf ta mig tid att träffa vännerna, åker in till stan och sover över i lägenheten Michis passar just nu. Lite stressigt eftersom att jag måste plugga imorgon igen, men det kan nog va skönt att få något annat i huvudet än filosofiska problem. Och jag är övertygad om att tjejerna kan få mig på lite bättre humör, det får de alltid!
Nu ska jag sluta beklaga mig över allt, back to work

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för en turkos/grå design till din blogg, kom in till min sida :)

2009-01-24 @ 19:45:54
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: terese

usch vad triiiiiist. suger verkligen med plugg, och speciellt en lördag. men appråpå filosofi, är inte det ett lite konstigt ämne? jag menar.. av det jag hört sitter man och diskuterar ifall man kan ha jeans upphängda i gardinstången och säga att det är gardiner. haha

2009-01-24 @ 21:06:57
URL: http://tessilelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0