She’s been blinded by the stars and dreams she craved

Idag var jag hemma från skolan. Anledningen var att jag sov ingenting i natt. La mig innan tolv och vid tre- halv fyra på morgonen var jag tvungen att gå upp. Stod inte ut med att ligga och vrida och vända på mig i sängen, till och från drömma drömmar som inte var några drömmar, värmen, oron, konstigt pirr i bröstet, eller om det var hjärtat som slog fortare än vanligt, och känslan av att det var svårt att andas.. Usch, vet inte vad det där var... Riktigt obehagligt! Gick upp och tog en nypa luft med mamma på balkongen, sen kollade jag på tv och försökte somna i soffan fram till sex, men det slutade med att jag tillslut kunde somna i min egen säng vid halv sju. Känner mig på något sätt lite halvorolig i kroppen fortfarande, men jag hoppas den här natten som kommer blir bättre. Ska ta och inte lägga mig försent heller.

Pappa har varit snäll och fixat en av våra stationära datorer till mig som jag kan ha på rummet tills vidare. Vet inte hur länge jag kommer ha den här, men den duger. Inte van vid stationära, den här låter mycket mer än min bärbara. Blöhö jag saknar min egen dator som sjutton faktiskt! Man inser inte hur beroende man är av datorer förrens de gått sönder. Håller på att föra över mina grejer, musik, bilder, ja sånt, det vi räddade från min hårddisk till den här datorn nu. Måste ju kunna lyssna på musik! Laddar ner program såsom iTunes m.m. Verkar ha laddat ner en nyare version av iTunes än jag hade förut, och den ser helskum ut, it really sucks! Lyssnar på mina vinyler som Dylan innan jag fixat allt på dumburken


Kolla in färgen och designen! så  fuult, nån som vet hur man ändrar?

Kommentarer
Postat av: mic

haha, det ser ju ut som en gammal version av itunes? testa ladda ner en ny, då löser det sig nog haha

2009-01-13 @ 09:51:56
Postat av: Sarah

Mic: haha ja det ser udda ut iaf! hehe ja får väl testa med det då ^^

2009-01-13 @ 19:53:16
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0