"jag tänker, alltså finns jag"- ta dig i röva Decartre

Nu får jag skriva snabbt, om ca 5 minuter måste jag sitta framför tvn för att titta på Mando Diao som är med på kulturnyheterna på svt2 tror jag, missa det inte ni som råkar se det här nu minutrerna innan 19.00
Nu behöver jag pengar för nu är jag pank. Betalade Jen för Popcirkus biljetten nyss (ja, där Mando ska medverka wihu)

Ikväll blir det till att gå och lägga sig tidigt, måste vända på dygnet, sovit alldeles för lite de senaste nätterna. Och ikväll måste jag baka. Och kolla vädret för morgondagen. Och packa ihop saker för imorgon. För imorgon är det OASIS på Globen! Så länge vi har väntat, och nu är den stora dagen snart här!
Och idag gjorde jag filosofiprovet. Omprov. det gick dåligt. Jag hatar Platon, Aristoteles, Berkley och vilka fan det nu var mer.. måste gå godkännt nu, annars blir jag inte glad. Och filosofi är helt onödigt, fattar på riktigt inte vad man har för användning av det när man läser Sam Internationellt företagande. Aja, nu har jag slängt lite hat omkring mig igen runt detta ämne
Dags att avsluta detta osammanhängande inlägg och springa till tv:n, hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lena

åh, tur att någon har minne! tack för att du påminde mig! :D

2009-01-27 @ 20:48:32
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Lisafisa

mando diao är så bra :D fast det tyckte jag inte innan jag såg dem live, haha. MUMS på dom :) hadet så roligt på globen och lyssna lite på kungarna åt mej med (A) :D haha hejs !

2009-01-27 @ 22:26:40
URL: http://lisaholgersson.blogg.se/
Postat av: Frida

YEES! haha äntligen! Se till att få riktigt bra platser nu då :D Jag kommer nog sitta så långt bort att de bara är några prickar på scenen, ska ta med mig min kikare haha :P Jag har totalt glömt bort att lyssna på nya albumet också så att man kan sjunga med. Får lyssna på repeat på jobbet i morgon :P



Nej det blev inget besök på Abbey Road, vi hann inte det. Typiskt! Det får bli nästa gång. Men jag fotades i alla fall med Beatles på Madame Tussauds ;)

Nej jag har inte fått Mandos album än. Jag menade att jag bokat det, haha. Sorry.

Nu har jag snart läst ut Twilight, så fort har jag aldrig läst ut en bok förut! Har beställt dom där uppföljarna. New Moon och Eclipse tror jag dom heter? Har du läst dom också?

2009-01-27 @ 22:33:48
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: mic

hur kommer det sig att jag aldrig fått uttala Aristoteles?... testar nu...



haha du är rolig, massor att planera och packa :D MEN BRA BLEV DET

godaste baket <3 hoho

2009-01-29 @ 15:36:46
Postat av: Sarah

Mic: Haha aldrig fått uttala aristoteles? Tur att du inte behövt det ju, knäppis :P



Ja det blev braa :D (o planera är bäst hehä;D)

2009-01-31 @ 13:16:32
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0