Gud är den orörliga röraren

Satt uppe till halv ett igår och gjorde klart filosofi fördjupningen, lämnade in och redovisade den för alla idag. Tyckte den blev helt ok, så jag hoppas hoppas den blir godkänd iaf! Skönt att den är klar. Imorgon är det omprov i filosofi också (har nästan aldrig gjort omprov så det är lite nervöst). Känner på mig att det kommer gå sämre än förra gången. haft fullt upp med uppsatsen så att plugga kvällen innan är inte lyckat. Kan man göra omprov på omprovet? Efter imorgon (om jag inte kommer behöva göra några jävla extra uppgifter) så är kursen slut iaf, kommer bli så skönt! Drömmer om att kväva min lärare med en badanka. Om blickar kunde döda... Hoppas jag inte är ond som tänker så

Well well, snart försvinner de hatiska tankarna förhoppningsvis, för om två dagar blir det konsert igen! Länge sen jag sett nåt nu, typ november. Alldeles för lång tid! Nu är det bara Oasis musik som gäller tills onsdag :D



Kommentarer
Postat av: Jennifer L

usch alltså. min fördjupning blev inte ens bra. orkar inte bry mig, hoppas jag får g iaf. det går säkert bra på omprovet i morgon, tjejen!

och nu är det fan inte långt kvar till oasis!! jag är nervös, hade en sjuk dröm om det i natt! måste berätta sen! <3

2009-01-26 @ 21:24:08
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: mic

åå vad bra att det känns bra!! då blev det säkert bra tillslut!



KAPP IMORGON SMÄLLER DET, hurru, 8.34 bussen från skärgårdsstads västra!

<3

2009-01-27 @ 12:14:16
Postat av: pernilla

vi bor tre stycken tillsammans. jag bodde först med en tjejkompis i ett år eftersom vi började samma program, sen skulle hennes kusin sebastian börja plugga i höstas så då fick han flytta in i vårt vardagsrum. Så vi är tre stycken :)

2009-01-27 @ 18:34:38
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: LinaLina

åå oasis! fin blogg!

2009-01-30 @ 19:52:07
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0