dirty work

Just försökt tvätta min katt här som var smutsig under svansen. tror hon blev lite dålig i magen efter att hon hade sövts igår. otacksamma katt, här bjuder jag på en dusch och assistans så får man klösmärken och fräs tillbaka. intressant info

Imorse halv nio fick jag banka på skolporten i en evighet för att kunna hämta hem min filosofibok som jag alltid glömmer på distansdagarna. Nu ska jag ta tag i högen med läxor
Jennifer och jag blev tipsade om resor för 2 kr till Berlin! Nu håller vi på att fantisera ihop saker. Får se vad lärarna säger höhö
 
Berlin- Kent

Kommentarer
Postat av: mic

shit jag kommer med så mycket bra tips B)



ååh nu vill jag åka till berlin, bara för att kunna sitta på planet och lyssna på berlin låten, en av kents bästa på den senatse skivan juuue! :D

2009-01-14 @ 20:51:19
Postat av: Sarah

Mic: Ja men visst! det lönar sig att läsa tidningar, man hänger med i svängarna ;D

åh ja! jag vill sitta på ett flygplan, åka nånstans, vart som helst, ut på äventyr! :D

2009-01-14 @ 20:57:10
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: terese

åh men jisses! 2kr var inte dåligt direkt.. men det är väl flygskatt på det också? brukar nämligen vara det. gud, jag är också extremt sugen på att bara komma bort

2009-01-15 @ 17:49:30
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: Sarah

Terese: Jag trodde att det var flygskatt, men så sa min lärare att han tyckte att det stod "tax free", så jag vet inte. billigt i vilket fall som helst skulle jag tro!:)

2009-01-15 @ 18:13:33
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0