bye bye christmastree

Jag har varit duktig på att sega bort de senaste dagarna. Gått runt i mjukiskläder och vara uppe sent på natten. Krånglar ihop grejor, kan säga sen vad. Idag fick jag och sis det stora jobbet att ta ut julgranen som barrade något förjäkligt mycket! Massa pynt som skulle ner i kartonger, sen fick vi ytterst försiktigt dra ut den utanför dörren och sedan dammsuga högar av barr. Men det var inte så jobbigt ändå när man har Oasis musik i bakgrunden. 28 januari börjar närma sig och jag måste kunna deras låtar bättre, blir mycket roligare då!




 
Annars har jag bara läst. Och läst. Och läst.
Fick "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer av syster i julklapp och den är verkligen bra! (ingen nyhet för er som läst den) Älskar när man fastnar i böcker så att man liksom inte kan eller vill lägga dom ifrån sig. Brukar iof vara så rätt ofta för mig när jag läser.  Tycker den är bra iaf, det här var en bok för mig (som jag hade förutspått) vilket resulterat i att jag går och lägger mig kl 2 om nätterna. Och den är faktiskt bättre än filmen, mycket bättre till och med! Men så brukar det alltid vara med de flesta böcker. Ikväll kommer den bli utläst och jag vill läsa tvåan med en gång. Får vänta tills Anna har läst ettan efter mig så kanske hon vill köpa tvåan! bra plan va? haha. Jag vill lägga mina pengar på konserter. Hon kan få lägga sina på böcker, som hon brukar hehe

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

jag vill veta vad för grejer du krånglar ihop !!

2009-01-05 @ 00:30:09
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jennifer: Ja jag kan visa snart maybe :)

2009-01-05 @ 19:46:26
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det var trevligt. Vi bjöd hit lite folk och åt god mat :)

Haha, nej det är ju så förbannat svårt :P Tänk vad enkelt det vore om man visste exakt vad man ville göra med resten av sitt liv :)

2009-01-05 @ 20:20:49
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Frida

Höhö, förra året provade jag att dammsuga hela granen innan vi bar ut den. Det blev riktigt bra, bara bära ut en kal stock med kala grenar på^^



Okej, en bok du rekommenderar alltså? :)

2009-01-05 @ 20:58:32
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0