Kings of Convenience

Japp, det har  blivit en film i helgen som jag tittat på iaf: Marvin's room. En rätt gammal film med bla Robert DeNiro, Meryl Streep, Leonardo DiCaprio och Diane Keaton. Den var bra, massa konstiga personligheter haha.

Annars har jag tagit det rätt lugnt, städat, sorterat våra dvd filmer (ja, onödigt. men syster o jag fick för oss att det var bra) tittat lite serie på datorn, och lyssnat på Kings of Convenience och The Whitest Boy Alive. Verkligen mysmusik, riktigt sköna låtar <3

För er som gillar Kings of Convenience (eller Erlend Öye överhuvud taget) så kommer det lite bilder från Kungsträdgården i sommras (Ung08 festivalen där också bla Slagsmålsklubben spelade)  Första gången jag såg bandet från Norge, dem var riktigt bra! Och pratade så kul haha ;)







Kommentarer
Postat av: mic

ååå har du brhat lyssna på dom nu :D

Erlend är ju för underbar

2008-10-12 @ 15:48:21
Postat av: skentrevlig

Mic: Ja han är så skön ^^ har inte haft deras skiva förut så har bara lyssnat på myspace :)

2008-10-12 @ 18:54:58
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0