Söndagar, filmkväll?

Jag har tänkt på att det nästan alltid är en någorlunda bra film på söndagar. Varför är det så? Både på fredagar och lördagar är det knappt några filmer på tv, och om det är det så är det ofta en dålig, men på söndagardå man ska upp tidigt dagen efter så är det minsann värsta filmkvällen. Ikväll visas t.ex. både Bridget Jones, Bad Company och I hennes skor. Inte illa, tre ganska bra filmer på veckans sista dag. Jag antar att söndagarna är filmkvällar på tv kanalerna? Jag har sett alla av dehär 3 filmerna som visas, så mamma fick välja vad hon ville se. Så nu sitter vi uppkrypna i soffan och tittar på Cameron Diaz i filmen i den sistnämnda av dem.

Idag kom jag hem från landet vid kl 19, och då var det mörkt! Är inte det hemskt, nu är det mörkt ute vid den tiden? Usch, och mörkare kommer det bli. Annars har jag bara hunnit duscha och laddat in bilder från helgen på datorn. Några av dessa kommer nog upp imorgon.

 
oboy och pappas jättestora tröja, mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0