Dedicated to Mando Diao nr.1

Bring 'em in
Deras första skiva, skivan som jag lyssnat på denhär veckan. Var ett tag sen jag lyssnade på en hel skiva med dem känns det som, har bara blivit nån låt då och då. Därför tycker jag det är dags och säga bring them in! för nu kommer det första inlägget av .. 3 kanske? som bara ska handla om Mando Diao. Inte så mycket text om dem kanske, men hade tänkt lägga upp lite bilder o videoklipp som jag har, som mina Mando älskande vänner visserligen sett redan men kanske tittar det förbi någon som inte har det. Jag har skrivit om MD och laddat upp någon film med dem tidigare, så det här är inte första gången. Räknade nämligen ihop och såg att jag har skrivit om dem i sisådär 12 inlägg(!) med nån bild ibland, och två filmer totalt hittills (från skansen och rockbjörnen). Men i det här första inlägget i en serie på (cirka/kanske) tre ska jag visa bilder och videoklipp jag inte hittat någon annanstans, utan som är bara mina egna. Blir inte mer än ett sådant här inlägg i veckan, annars blir ni kanske trötta av att se min blogg full med en massa Gustaf, Björn, Mats Samuel och CJ?

Med det sagt så tänkte jag visa min enda video jag har från när dem spelade på Bengans den 26:e oktober -07:



Nästan ett år sedan. Jag saknar det. Jag saknar dem. Mando får ta och göra någon public grej nu! Vill se dem! Well well.. drömmde i helgen att Michis och jag såg en konsert med dem. Visserligen tillsammans med ett jättedåligt tjejband och jag höll på att drunkna mellan raderna på läktarna. Men jag såg dem. I drömmen alltså. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Jag kan fan inte se klart det där klippet! Kommer bara till 34 sek, sen måste jag stänga av. Har inte kommit längre. Blir helt galen, jag vill ha dem nu! de måste spela snart. jag har abstinens känner jag.

2008-10-20 @ 15:03:58
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

bara för att förtydliga, det är inga tekniska problem, snarare emotionella ;P

2008-10-20 @ 15:05:52
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: haha trodde du hade tekniska först. men guud vad känslig du är jennifer! :P

2008-10-20 @ 18:04:20
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

ja men du om någon borde förstå, när dixén slår till som hårdast är det fan jobbigt! xP

2008-10-20 @ 18:14:29
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0