Saltis

Sitter här ute på Saltkråkan, landet famför en brinnande brasa och gör mest ingenting när jag borde plugga. Men det orkar jag inte riktigt, tyska verb är så uttröttande!
Idag har jag bakat kladdkaka och fikat hos mormor och morfar. Har även kört lite båt med pappa. Lite småläskigt men det gick bra. Man tycker ju att en liten skärgårdsbo borde kunna köra lite båt, men inte jag inte. Kan bara ro, lugnt och säkert. Men tycker min syster och jag borde ha en liten motorbåt att träna med :) Idag har jag lekt Tjorven och sprungit runt nere bland sjöbodarna och lite över hela ön och fotat. Ska lägga upp några bilder när jag kommer hem. Sen har mormor visat mig hur man stickar också. Hade ju helt glömt bort det eftersom det var 3 år sen jag gjorde det sist. Nu ska jag baka en äppelpaj att ha med mig till farmor och farfar eftersom att vi är bortbjudna på middag hos dem med min faster också. Och lite dixéngodis kommer som utlovat denna helg, men imorgon när jag är hemma hos min dator.
Ha en trevlig lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Åh vad mysigt det låter!



Ser fram emot dixéngodis sen då, muchomucho! haha åh...:P

2008-10-18 @ 17:55:31
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Jag tror tyvärr att du sett det redan :P Men nästa gång kommer kanske några bilder som du inte sett alla av ;)

2008-10-18 @ 18:37:06
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0