Klubbland, jag kommer

Godkväll! eller natt är det ju..
Ska strax sova, ligger här i sängen med datan nu. Mitt sockersug idag har varit lika stort som mitt sug efter konsert- alltså enormt! Den konserten som vi bokade och tyckte att det skulle ta evigheter tills den skulle komma börjar närma sig; om TVÅ dagar är det Håkan Hellström på Cirkus som gäller! Som jag sa till Jennifer:
"Det kommer bli så magiskt (men tragiskt) att jag kommer ramla(r) pga en hurricane, eller kanske en atombomb. Men så länge du är med mig kommer det bli bra. Jag vill ha allting, klubbland here we come!"
Jag vet inte vad jag försökta göra.. träna på låttitlar kanske? haha, ja, jag ser iaf fram emot att se håkis igen något så grymt! (senast var ju på P&L och gången dessförinnan på grönan, båda nu i sommras.)

Imorrn bär det iväg en sväng till IKEA med syrran och mor min. Kanske hittar något att önska mig av jultomten? Påminndes ju idag av radion att det är mindre än två månader kvar till jul. Usch, då är det verkligen vinter. blä. Känner inte för kallt just nu, men iof brukar sveriges jul och vinter inte vara särskilt kalla. Brukar t.ex. aldrig vara snö på julafton, tråkigt! Tro nu inte att jag inte gillar julen och vintern, för det gör jag. tycker den är jättemysig! men det känns verkligen som att tiden går så snabbt, man får nästan ångest ju. Den sommaren som var är långt borta nu, och den som kommer är det med. Men samtidigt inte. Vi kommer leva i mörker i en evighet, men poff så kommer vi helt plötsligt stå utanför skolan i våra vita klänningar och ta studenten. Det är lite läskigt faktiskt. 
Med dessa tankar i huvudet så ska jag nu försöka sova. God natt!

denna bilden är riktigt snygg

När alla clownerna har gått från jobbet
Så visslar fåglarna i träden
Det finns ingen poäng i att vara fri längre
För jag vet att den här natten kommer döda mig

oh o oh  yeah
..Om jag inte får va med dig

Oh klubbland
Folk säger att allt är för konsten
Inget för berömmelse
Men ni ser ut som dockor i kulisser
Oh vad jag saknar Ernst Hugo
för poetetik är konst och konst är att förstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0