Marknad "på stan".

Hej!
Distansdag, plugga-hemma-dag idag. Har dock inte pluggat någonting än haha. Hade tänkt att läsa på om islam, kristendom och judendomen samt skriva en liten skiss till svenska diskussionen om man ska kunna bestämma egenskaper för foster, stamcellsforskning eller nåt.  Ska göra det alldeles strax ;)

I dag har jag ägnat mig till allt förutom läxor, åkte t.ex. med mamma till Norrtälje marknaden. Var inte där så länge, och vi hittade ingenting. Förutom brännda mandlar, polkagrisar och 13 par strumpor. Bara sötsaker hehe.
Såg att jag äntligen fått mitt studiebidrag så i helgen blir det till att söka efter en höstjacka! Har kollat på H&Ms hemsida, såg även några av dessa i H&M affären i Norrtälje:

 
 

Ska ta en närmare titt på de två jackorna för 598 och 798 kronor. Gillar den rosa för att den har dubbelknäppning, men den är tyvärr för kort. Gillade även modellen för den billigaste jackan, 298 kr, men gillade inte riktigt materialet när jag kände på den i affären. Alla jackor finns i olika färger som tur är, är ingen tjej som skulle köpa en rosa jacka tror jag? Möjligtvis en röd isf. Men åker nog in till Täby eller stan på fredag efter i skolan eller i helgen och kolla runt i fler affärer. Ska hålla utkik efter jackor som går över rumpan, kanske A-linje formade? Vi får se!

Nu ska jag göra middag, höres!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Jag brukar inte heller beställa från internet så ofta, mer än typ Ellos, Halens & Jotex. Men det ska nog inte vara några problem, hoppas du blir lika nöjd med väskan som jag om du köper den :)

2008-10-01 @ 18:39:47
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Mic

haah oneeeej sarah ska du bli såndär modebloggareeee haha



men iaf, den serisrosa var ju supersnyyyggg

2008-10-01 @ 18:42:19
Postat av: Jennifer L

hahah älskar michis kommentar! xD



Jag sällskapar gärna på fredag om jag får..? (A)

2008-10-01 @ 19:08:07
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: terese

det är sjukt hur en jacka bara kan kosta 298kr, trodde dem gjort tryckfel först när jag såg detta i tidningen men det var det visst inte:o jackan längst upp till vänster tycker jag förövrigt är finast av dessa:) dem har ju även en jacka som dock inte är a-linjeformad utan ser med ut som ett äggskal och finns i någon ljusfärg samt svart. juste! på jackan finns en fastsydd sjal också, du har troligtvis sett dem ifall du tjuvkikat på hemsidan, men den är väldigt söt! och ja, the killers är bravo:D

2008-10-01 @ 19:08:35
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Mic: Haha ja varför inte, jag är ju värsta fashionistan, har koll på varje modesväng liksom! .. Men du vet ju hur glad jag blir när jag köper kläder, eller hur? :P

ja den rosa var jättefin, men jag måste nog ha en som går över rumpenstumpen



Jennifer: Ja gärna! Det vore väldigt trevligt :)

2008-10-01 @ 19:38:21
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: terese

synd att materialet inte var något vidare. men ja, kolla! den går tillochmed över rumpan;) haha

2008-10-01 @ 20:15:57
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: bitte

snyggt

2008-10-01 @ 21:22:14
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0