Höstlov!

Jag måste börja titta på nyheterna! Mina lärare som säger att det är bra, och jag tror att man lär sig väldans mycket också. Allmänbildning är ju inte helt fel faktiskt. Har bland annat sett att Slussen ska göras om, för att den inte håller i längden som det är nu. Kollade på bildförslagen, som ni kan se här KLICK. Lyssnade bara lite halft men idag trodde man att USAs bush skulle gå riktigt hårt åt pga Europas bushras. Vet inte hur allvarligt det är, men tydligen har den sjunkigt oväntat lågt, speciellt i Asien. Men jag undrar hur det blir här i Europa? Är inte så orolig iof, kanske för att jag inte alls har någon koll på världens ekonomi, eftersom att jag inte följer nyheterna. Men vi kommer säkert prata massa om dethär när skolan börjar igen på intenationell ekonomilektionerna. 

Fredag idag, och looov! höstlov! Massa skönt, usch har varit så stressad. Kommer iof få plugga en del på lovet för att ta igen lite saker och göra klart grejor som vi fått till veckan efter den. Men men, ska bli nice ändå :) 



Är det någon som behöver höstmys frågar dom på reklamen (för Hemtex?). Ja jag behöver! Tycker att någon ska kolla på film, lyssna på LP skivor och baka med mig på lovet, b.la. :)

Kommentarer
Postat av: Mic

haha jag såg också på nyheterna idag :D slusen förslagen var många skamliga, de förstör ju utsikten! aja.



jag kan ställa upp som vän på lovet, fast vi kanske inte har tid!! vi ska ju på spelningar!!!!

2008-10-24 @ 20:20:20
Postat av: skentrevlig

Mic: haha ställa upp som vän, bara tillfälligt eller? xD Ja spelningar:D men dom kommer inte ta upp hela mitt lov :P kommer du vara massa upptagen?

2008-10-24 @ 21:57:19
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

Jag är seriöst nervös över det där! x) ähh..



såå skönt med lov! :D :*

2008-10-24 @ 22:45:36
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: haha jag kanske inte borde kolla på nyheterna, då kanske jag också blir det :P men sen tror jag du påverkas mer av sånt än jag ^^

2008-10-24 @ 22:51:21
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Frida

åh ja, höstmys yes please!^^

Låter som att du får ett ganska så underbart lov med LP skivor, film och bakning :)



det är helt ok att terra min blogg xD Konstigt med dina kommentarer. men jag fick allt allihop efter ett litet tag hahah :P

2008-10-25 @ 18:47:34
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0