Paralyse, controlling completely..

...now there is a fire in me

Det här var första gången jag såg Franz Ferdinand och dom var riktigt bra! Så fartiga och sköna live! Alex hade coola dans moves, han bjöd på igenkännande blickar till Michis och ett ben till oss publiken haha. Och gitarristen var lik Fredrik Wikingsson. Fick ännu en gång bara nästan tag på en trumpinne, men låtlistan fick jag minsann. Synd bara att vakten en bit in i konserten sa att vi inte fick filma, bara fota. Men några videor fick jag minsann och en lägger jag upp här till att börja med.
Och Franz spelade alltså på Debaser Medis igår och kvällen var riktigt lyckad som vanligt med mina små glada väninnor Michaela och Jennifer :)

Låtlistan:
Bite hard, Do you want to, Matinee, Walk away, No you girls, 40 FT, Turn it on, Take me out, Ulysses, What she came for, Michael, Send him away, Jaqueline, The Fallen, Outsiders, This Fire.

Massa bra låtar och några nya, roligt roligt!

Franz Ferdinand- Matinee

Kommentarer
Postat av: Mic

allllt var grymt :D

2008-11-17 @ 15:07:24
Postat av: Jennifer L

det var awesome!!! och michis är typ min idol efter det där x)

tack för braig dag! <3

2008-11-17 @ 21:50:23
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Michis: Så rätt så!



Jennifer: Hehe ja min med, duktig brud hon :) Tack sjäälv <3

2008-11-18 @ 19:44:41
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0