I'am a VIP


Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska skriva det för att berätta hur jävla lycklig jag är! Av en ren slump innan jag skulle stänga av datorn för kvällen igår såg jag att jag hade ett oläst mail. Jag tänkte skita i det, men tänkte "äsch det kanske är nåt om prao så jag bör kolla.." Och det gjorde jag. Och jag är så otroligt glad att jag gjorde det! I mailet stod det att de första 11 som svarade skulle få hjälpa att promota Mando Diaos show i Annexet och få VIP biljetter! Jag svarade så fort jag kunde och med en gång klockan 22:44 får jag svar: "Du är den första som svarar så du kan räkna med en biljett :) Namnet på gästlistan innebär att du slipper köa och får gå in först, du behöver dessutom inte betala för biljetten."
VAD UNDERBART DET HÄR ÄR! blixtsnabbt smsade jag mina vänner som inte svarade(!) Så panikslagen fick jag ringa Michis som sov och berättade att hon också måste fixa en, sen ringde jag hem till Jennifers hemtelefon (hon svarade inte på mobilen) och fick väcka hennes mamma som väckte henne. Haha vilken kväll, en hysterisk Sarah fick väcka två hysteriska tjejer och nu har vi alla VIP biljetter! Min syrra och Michis Oskar lyckades också fixa så nu får vi alla gå först in på Annexet den 25 April. Det här känns som en dröm, vilken julklapp! Massa TACK till Elvira som hade lyckats fixa 11 biljetter att ge ut, helt otroligt! Det lönar sig verkligen att gå med i sina favoritbands street teams, då kan man få såna här förmåner som är gaanska bra, eller hur?


Du som inte är med i Mando Diaos Street Team än- bli det! Gratis och otroligt enkelt, och man kan få fina förmåner ;) För att bli medlem i street teamet måste man först bli medlem på deras sida, men det är också gratis och går snabbt.
Mando Diao Street Team
banner_streetteam02.jpg

Kommentarer
Postat av: mic

DET ÄR SÅ JÄVLA BRA!! pirrar i magen så fort jag tänker på det!

fast vadå, haha tacka headquarter, inte elvira som fixar biljetterna heller hehu

alltså WOHO!

2008-12-18 @ 13:47:14
Postat av: Jennifer L

BÄST! jag är fortfarande helt...asså, kan inte fatta!! :P wooohohohohohohooooo

2008-12-18 @ 16:22:57
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Mic: Hon hade frågat nån på Mandos sida om hon kunde få en biljett till Annexet, sen fick hon 11 att ge ut! Så jag vet inte, kanske hade vi inte haft några nu om hon inte hade frågat! eller så hade dom gett ut vip ändå :P tycker hon kan få ett tack iaf ;)

BÄST ÄR DET IAF :D



Jennifer: haha nej inte jag heller verkligen, SÅÅ AWESOME :D

2008-12-18 @ 18:16:16
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var Hellacopters, Backyard Babies, Millencolin och Soundtrack of our Lives. 2 av mina favoritband, så jag var nöjd :P Om Where The Action Is räknas som en festival så var det den första, 2006. Sen var jag ju på P&L 07 och Parksommar 08. Sen får vi se om det kanske blir Hultsfred 09 :)

Haha hur lyckades ni bli utelåsta? Bodde ni på festivalcampingen?

Jag tror jag sitter. Det är inte jag som köpt biljetterna. Men jag hoppas det. När det är så stor arena vill jag inte stå, då kommer jag hamna så långt bak så jag inte ser ett skit :P haha

Ja, lyssna lyssna! Songbird, Flashbax, The Masterplan och She's electric är några av mina favoriter :) Jag måste lyssna in mig på deras nya skiva! Har inte lyssnat tillräckligt så att låtarna har fastnat än. För som du säger så är det ju roligast om man kan sjunga med :)

2008-12-18 @ 19:33:34
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Frida

Häftigt med VIP biljetterna förresten!!!

2008-12-18 @ 19:33:53
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Frida

Hellacopters och Backyard Babies :) Fast nu har ju Hellacopters precis lagt ner och gått åt varsitt håll. Det är trist.

Haha, okej! Låter jobbigt :P Hur tog ni er till Borlänge då? Festivalbussen?

Åh, ush vad kallt! Får verkligen hoppas att ni får bra platser då :) Ska bli spännande att se dom. De två bröderna i bandet går ju inte riktigt ihop. Det kanske blir slagsmål på scenen :P haha

Näej, har inte hittat någon än. Det är ingen som förstår mandos storhet. Dom ser det bara som slöseri med pengar :P Men jag fortsätter leta :)

2008-12-18 @ 21:05:17
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: leone

ÅÅÅÅÅH! jag är avundsjuk!

2009-01-28 @ 17:40:02
URL: http://ssockerlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0