biljettplanerande



Jag är nervös inför morgondagen. Vet egentligen inte varför för jag vet att Mandos biljetter inte kommer försvinna i ett nafs. Men jag ska ändå boka så fort ticknet öppnar klockan nio, två biljetter till mig och min syster som bestämt sig att följa med. Och mando visades bara en jättesnabbis på 2an ikväll, lite tråkigt att det inte var mer.
Och jag har kommit på att jag måste ha en biljett till Markus Krunegård den 1a februari. Vill. måste.
Jag är jättedålig på att plugga, varit aspassiv idag. Gjort massa annat, som att titta på skor på internet. Jag vill ha ett par kängor. Lite liknande såna här. tyckte de till höger var finast men samtidigt så är man inte van vid att ha en så rejäl känga. aja whatever, jag kan ändå inte köpa såna nu.
Nä nu orkar jag inte sitta vid datorn mer, om jag verkligen inte får för mig att plugga. Eller om jag bestämmer mig för att somna till fina Håkan videos från Cirkus som jag gjorde igår natt


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh nu blir jag avundsjuk! Jag ångrar så enormt att jag inte gick på Where The Action is i år. Det var ju bara jättebra band som kom. Var på WTAI 06, men då var det mycket mindre. 4 band var det, haha. Men det var bra i alla fall.

Vad tyckte du om Peace&Love då? Jag gillar att den ligger mitt i stan :)

Det gör du rätt i! Kinks är det ju lite beatles över och Dylan är ju unik!

Oasis är nog det band jag lyssnat på längst tror jag. Ska också se dom i Globen :) Har väntat väldigt länge på att dom ska komma hit så det tänker jag inte missa!

Nej, jag tog bort min last fm.. den var tråkig :P

2008-12-17 @ 21:15:57
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

shit vilket sammnaträffande! jag somnade också till håkan videos från cirkus igår!! haha det var fint.

2008-12-17 @ 21:17:06
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: mic

jag har sett ett par sådana liknande kängor i centrum, bajssnygga!! men de var för dyra för att köpas :c 800....

2008-12-18 @ 13:44:32
Postat av: iia

looks like Dr Martens kängor. de är finfina. jag har mörkröda med lite lägre skaft. kalas. är dock hemskt att gå in dem. hej skoskav och såriga hälar. men sen går det fint och de är jävligt snygga.

2008-12-18 @ 18:15:52
Postat av: skentrevlig

mic: åh ja jag såg också nåt i centrum. synd att kängor ska vara så dyrt :(



iia: ja det är nog dr martens, aa tycker också det :) åh lyllis dig! :P vill också ha, men de är alldeles för dyra för min plånka just nu. usch skoskav, blä

2008-12-18 @ 18:43:02
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jen: haha gjorde du ^^ ja det var verkligen ett sammanträffande :P längtar tillbaka, massa fint!

2008-12-18 @ 19:00:35
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0