3:e och sista för i år

Woho imorgon smäller det!
Det blir 3:e och sista festivalen för i år. Känns sorgligt när man tänker på det sättet, att det blir en riktig sommaravslutning. This is it.. Meen, finns det ett bättre sätt att avsluta sommaren på? Nej just det !!
Alla har pratat om att när skolan börjar så är sommaren över, men för mig blir det nog i helgen. Trots det så kommer det bli världens härligaste helg på länge! Fre- lör är det Popaganda (festival vid eriksdalsbadet i stockholm), då jag och mina två kompisar (festival/konsert/spelning/gig följeslagare) ska njuta fullt ut av riktigt bra, svensk musik som: Shout out louds, Laakso, Bob hund, Säkert och Florence Valentin!
Förstår inte riktigt att det faktiskt är imorgon vi ska få uppleva härlig live musik igen! Senast vi var på festival var på P&L i Borlänge, TVÅ hela månader sen den sista festivaldagen var idag. Och det är även 2 månader sen jag fyllde 18 (28 juni). En av de bästa dagarna i hela mitt liv faktiskt. En födelsedag kan inte firas bättre än på festival <3 Längtar tillbaka till den tiden i Borlänge..
Men denna helgen innehåller inte bara festival, utan också en konsert på Grönalund på söndag med THE HIVES! Har förstått ännu mindre att vi ska se dem, det kommer bli så galet bra och roligt! Antar att jag kommer inse att vi ska se dem när vi är påväg in dit, så brukar det vara ;)

Den här helgen kommer iaf bli fullproppad av musik och det kommer bli super! Hör av mig efter helgen när allt är över, tar med mig kameran så jag kanske laddar upp några foton här sen.
Hoppas resten av er får en fin helg!
xxx
Sarah


 
Vi tar avsked av sommaren med pompa och ståt !


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hjälp, blir helt hypad när jag tänker på att det börjar i morgon!!! Kommer bli helt fantastiskt. Tack för att du varit med och gjort den här sommaren till den BÄSTA någonsin! :*

2008-08-28 @ 20:16:02
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Haha mina fjärilar i magen har fortfarande inte checkat in än xD antar att dem kommer imorgon när jag plockar ihop saker som ska med :P Ja det kommer bli en UNDERBAR sommaravslutning :D (tänk dig, vi har haft bästa skolavslutningen och bästa avslutet när skolan börjar!!) Tack själv för en AWSOME summer :D<3

2008-08-28 @ 21:43:29
URL: http://skentervlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0