going back to school?



Bilden är från november 2008, tagen i skolan (rhs gymnasiet). Gudars vad länge sedan det känns som.

I torsdags skickade jag in ansökan till höskolan/universitetet!
Sökte Internationellt arbete (inriktning globala studier) i Jönköping, Språkvetarprogrammet i Uppsala och Event Management i Borås. Och en tyskakurs. I den ordningen blev det. Så vi får se vart jag befinner mig i höst! Är inte alls säker på om några av de här utbildningarna är helt rätt för mig, även om de verkar grymt intressanta.
Vi får se vi får se!

Idag tog syster och jag mopeden (lite kul att köra faktiskt!) till en loppis i centrum och en sväng förbi OnOff för att byta min högtalare IGEN. Fattar inte varför jag får alla som det är fel på! Fjärde gången gillt nu, ska testa om den här fungerar imorgon *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0