Jobb + möte



Som rubriken säger så är det precis det jag hunnit med idag.
Jobbat från kl 8-13 (Det sköna med dagis är att man oftast inte har så långa dagar. Som längst blir det fram till kl 17) och efter det så stack jag på möte på arbetsförmedlingen med min handläggare. Nu måste jag komma igång lite mer med jobbsökandet om jag vill få tag på något annat. Skulle gärna skaffa mig kassavana, helst i en klädbutik eller på ett café, men konkurransen är ju väldigt hård. Som tur är så fungerar det ju väldigt bra att vikariera under tiden! Sen måste jag även kika in jobbcoacher. Så svårt att välja mellan alla.


Kommentarer
Postat av: helen

herregud vad söt du är.

otroligt fin bild också; sådär, normal. naturnära.

2009-09-27 @ 00:35:44
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0