måndag 5:e oktober

En trött och frusen Sarah ligger och slappar på soffan, mätt i magen efter en god, egengjord och lättlagad middag. Bussen kom inte i morse som den skulle och jag tänkte att vilket bra sett den här veckan startas. Inte blev det bättre heller när man stötte på en dum busschaufför (ännu en gång så tänkte jag på hur jäkla mycket bättre jag kunde sköta folks jobb!). Men trots en dålig start blev dagen bra. Ingen långtråkig stund utan det var saker att göra hela tiden, och trevliga arbetskamrater var det med. Kändes bra att gå till jobbet denna måndag, hade inte pallat vara hemma en hel dag till. Skönt med en ny vecka, skönt att den förra är över.

Kommentarer
Postat av: helen

haha man tänker så när man är arbetslös,

man tänker mycket på idioter som inte kan sitt jobb;

"fan dom skulle anställt mig, jag skulle gjort det SÅ mycket bättre.."

2009-10-08 @ 23:47:46
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0