The Strokes

The Strokes satte sig tydligen i studion i februari i år för att börja med sitt fjärde album!

Antingen är jag helt efter, eller så har jag helt enkelt förträngt att någon faktiskt berättat detta för mig.  Började lyssna på The Strokes igen efter ett långt avbrott bara för några dagar sedan, och funderade faktiskt över varför det varit så tyst från dem under flera år. Men äntligen är det saker på G! Nu är jag glad, undrar när albumet kommer.



(Läste iaf lite om nyheten på deras egen hemsida efter att jag hade sett det på den här bloggen)

"The Strokes' frontman Julian Casablancas and guitarist Nick Valensi started writing new material for their band's forthcoming new album in the latter stages of January 2009, which they were set to go in the studio to finalize in February of the same year."
-Wikipedia (sidan som alltid är lika bra när man vill få något bekräftat snabbt haha)

Kommentarer
Postat av: Frida

Wiii :) Ja, det var verkligen på tiden! Hur länge hade dom pausen egentligen? Jag råkade hamna på basistens andra bands myspace, Nickel Eye, och där stog det! Blev lite paff, hehe. Då kanske dom äntligen börjar spela snart så att man får se dom live nån gång! Det vore så jäkla häftigt.



Nu börjar jag fatta det där med bloggkoll :) Och nu följer jag din blogg!

2009-03-13 @ 07:05:00
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: mango

åh jag älskar the strokes!!



sv: jag har ju ett uf-företag och vi tillverkar och säljer personliga, unika tygpåsar och nästan all material är återvunnet, alltså bättre än allt ekologiskt och så! :D Och man kan få beställa med valfri text :) (majs.blogg.se)



PUSSSSSS

2009-03-14 @ 09:42:20
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Mårten

THE STROKES - Reptilia!

2009-03-16 @ 15:33:58
URL: http://Haringenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0