-

Hej! Det är konstigt att man bloggar så lite nu när man faktiskt har varit ledig i en vecka. Kan inte fatta att det var studenten förra fredagen.. kommer ta ett tag tills jag insett det. Och så kommer det ta ett tag tills jag kan njuta av ledigheten på riktigt och ta tillvara på den tiden ordentligt vilket jag inte gör nu.

Igår torsdags var det min finaste vän Michaela som tog studenten! Om jag kunde få in bilderna på datorn hade jag lagt upp ett par här, men eftersom att det är krångel så får det vänta. Men jag var iaf med på hennes flashiga utsläpp, mottagning och slutskiva på Stureplan som var helt ok. Med på festen var killen från Patrik 1,5, det tyckte vi var lite kul just då. Blev en lång resa hem, promenerande, vänta och sova på tåg, buss och gå igen. Hemma halv sju på morgonen när alla andra stack till jobbet.

Idag har jag gjort tackkort för studenten till tjocka feta släkten som ska läggas på postlådan imorgon. Och nu har jag precis packat ner lite kläder för imorgon bitti drar jag till landet. Tror jag kommer hem innan midsommar (nångång mellan mån- ons) för att hämta ut lite fler kläder och kanske fixa andra grejer. Vet ju inte om midsommarfirandet kommer ske på landet eller hemma, så det måste jag klura ut.

Nu ska jag sova, ha en fin helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0