you can't go yeah yeah yeah!



En bild säger mer än tusen ord, right?
Tänkte ändå lägga till ett par meningar..

Imorgon efter Popcirkus där vi ska se bla Mando Diao så går jag och mina två vänner på RELEASEFEST på detta ställe:



Södra Bar. Efterfest med Mando, har man dagdrömt om det eller? Det kommer bli sjukt spännande, de ska tydligen stå på scen och vara DJ's med Salazar bröderna också! Väldigt fancy ställe. Hoppas man inte behöver vara alltför uppklädd, kommer komma direkt från jobbet. Efter festen så kommer jag iaf åka hem till Jen och sova över, tack Jennifer! Kommer bli så skönt och mycket smidigare än att åka långa vägen hem till mig mitt i natten när man ska upp klockan sex dan efter.. Torsdagen kommer nog bli en tröttisdag på jobbet, men det är värt det!

Och idag på praktiken fick vi reda på att Pete Doherty kommer till Peace and love festivalen! Tänkte senast igår på att jag ville se honom. Hoppas han bestämmer sig för att komma den här gången, förra året så blev det ju inte av fast han var bokad till en Sverigefestival.. Men iaf, trevlig nyhet första dagen på praktiken för denna vecka (var sjuk igår så jag stannade hemma då)

Nu måste jag sova (om jag kan hehe), upp tidigt imorgon för att packa övernattningsväska och åka till Frihamnen i stan där praktiken på Wella ligger. Hörs!

Kommentarer
Postat av: leone

jag vill också va 18 och få gå på roliga grejer! :/

2009-02-11 @ 08:34:22
URL: http://ssockerlapp.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Ååh, vad kul med mandos release fest :) Känner en liten bit av avundsjuka i mig. Men smset om att pete kommer till P&L gör att jag överlever :) Herregud, jag kan inte fatta det... Hoppas bara att han inte ställer in ;D

2009-02-11 @ 18:08:55
URL: http://linneaaennil.blogg.se/
Postat av: leone

svar. skivan va jätte bra och dvdn med, men den va ganska kort, jag hade förväntat mig att den skulle va längre, men den va bra ändå :)

ska du på sigeringen imorgon?

2009-02-14 @ 10:27:30
URL: http://ssockerlapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow, nice efterfest där ;)

2009-02-15 @ 00:29:03
URL: http://mallig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0