Life is what happens to you while you're busy making other plans

Varje gång jag jobbar (jobbade nu onsdag-fredag) så glömms bloggen bort. Sen glömms den väl bort lite också även när jag inte jobbar.. Kommer hela tiden på grejer som jag vill skriva men som för stunden skjuts åt sidan och glömms bort. Låter lite som mitt liv faktiskt. Kommer på saker jag vill göra och som jag borde göra, men som läggs på is och tänker "men imorgon, snart, så ska jag kolla upp det där".

Anyways, igår var jag på loppis med tjejerna och fyndade ett överkast och en eventuell julklapp till en familjemedlem. Åt lunch på ett fik och till kvällen togs det ett glas på en pizzeria i Åkersberga där bekanta (bandet 8-bitar) spelade lite låtar.
En väldigt trevlig dag vart det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0