Dec. 19, 2009

Halloj! Idag har jag köpt sista julklappen- så skönt! Är dock lite missnöjd med en så vi får se hur vi fixar till det... Var iaf inne i stan med systeryster Anna och gick i affärer hela dagen, sen gick vi upp till farmor och farfar på Rådmansgatan för en snabb visit och drack te. Bara fem dagar kvar till julafton förresten! Ser fram emot det faktiskt, vi blir inte så många i julfirandet i år.
Och igår då? Då jobbade jag hela dagen, sen på kvällen gick jag hem till Michis på hennes fars födelsedagskalas. Det bjöds på en av mina favoriträtter-laxsoppa (Michaela, lär dig laga den av din mamma! haha) och god chokladkaka, mums. 
Soon time for bed, god natt!

Kommentarer
Postat av: matilda

sant sant. läste det dock efter jag skrev inlägget :/

2009-12-21 @ 13:10:40
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0