Andra advent

Andra advent har tillbringats en stund i Täby centrum. Ville kika in Sonia Rykiels underklädeskollektion på H&M men det var ganska mycket utplockade storlekar som hade gått åt igår när kollektionen släpptes, plus att jag inte hittade något som riktigt föll mig i smaken. Men jag hittade ett annat plagg däremot (som jag ska testa lite här hemma och se om jag vill ha haha). 

Var även tvungen att köpa dyra flourtuggummin som tandläkaren ville att jag skulle ha. Var hos tandis i tisdags nämligen. Jag har bytt till en privat tandläkare som är jättebra ist för Folktandvården. Ville det främst för att Folktandvården känns lite slarviga och inte lägger ner så mycket jobb på sina patienter. Så nu när det är sista året jag går gratis hos tandläkaren ville jag ha bra lagningar om det skulle behövas. Så jag kommer kanske få laga nåt hål, hade iaf början på några. Nu måste jag alltså börja med tandtråd, suck... But I will do it, nu ska jag sköta om mina tänder perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0