So I’m leaving you to write my happy story

Idag for vi ut med moppen igen en snabbis Michis och jag. Tyvärr var Loppis stängt så vi slank in i centrum istället. Så mycket vårkläder och grejer man vill ha nu! Jag köpte iaf en efterlängtad bok, Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer. Michis tyckte jag var töntig men det struntar jag i. Jag älskar den serien. Och det finns massa fler böcker jag vill ha. Bajs att det är så dyrt.

Annars har jag inte gjort mer än att vara lite duktig denna söndagen. Tvätta pappas båt och sätta upp studsmatta. Och börjat fylla i blankett för sommarjobb som ska mailas in till kommunen imorgon.

Det är inte ofta jag ser saker på Kapahl som jag vill ha men här är faktiskt tre saker jag hittat. Väskan är något jag extra gärna skulle vilja köpa men den verkar ju vara slut överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0