Det är ett väldigt stort vardagsrum

- Ok glöm allt det där runtomkring, att ni är väldigt många och att vi är väldigt få och så.. Utan det är bara som en... Det är ett väldigt väldigt stort vardagsrum.


-Det är sant, det är sant


-Det här är Björn Dixgård, och mitt namn är Gustaf Norén. Vi skulle vilja.. slå an en lite allvarligare ton än vad vi har spelat innan. Och den här låten är hämtad från inte den här skivan utan den som kom innan, för ett år sen eller nåt. Och skivan heter Never seen the light of day och den här låten handlar mycket om.. Ja vissa vänner, dom träffar man aldrig mer, dom är bara borta. Man vet inte riktigt var dom är, dom bara försvinner, man träffar dom aldrig mer. Och människan känner ingen sorg för det utan dom bara går vidare i livet liksom, och man träffar dom på gatan nångång. Det är sista gången vi träffar dom kanske, så.. Det här är en tanke till just den känslan och dom människorna som man egentligen aldrig aldrig aldrig aldrig kommer träffa igen. Okej...  


Kvällens finaste låtar..




Kommentarer
Postat av: karin

AAAAH! jag dör. Så sjukt vackert! <3

2009-04-28 @ 12:20:23
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

baaahbaaaahbaaaahhhhhh vad fina alla videos är!! Jag.behöver.dem.NU!! haha åhh <3 gustaf fina tal

2009-04-29 @ 12:00:30
URL: http://paperbackwriterr.devote.se/
Postat av: Sona

De där två låtarna tog ju bara livet av mig på konserten nästan.

2009-05-06 @ 23:03:30
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0