Golden Slumbers

Gick lite längre dag i skolan idag. Skulle ha slutat tolv men åkte hem klockan två, för vi hade haft möte om studenten med klassen! Vad mycket det är som ska planeras, har ju aldrig varit på en studentskiva och sånt så jag har verkligen ingen koll på sånt där. Som tur är så håller inte jag i planeringen av allt, hehe

Sitter och lyssnar på Abbey Road Lp- skivan med Beatles- good shit dethär! Älskar verkligen min Lp spelare o alla skivor, massa mys <3

 


Hittade denna söta blogg av en söt tjej: Mango Jag som sitter och irriterar mig på mitt hår och min lugg börjar verkligen få lust att klippa mig, iaf luggen då. Jag hajar alltid till lite när jag ser folk med lugg, jämför och funderar, skulle det där ha passat mig? Tyckte iaf hennes var mycket fin!

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Sarah du är en klant! Men den börjar likna sig själv igen ju :P

Åh Abbey Road <33

2008-09-26 @ 19:22:44
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: ah jag veet! asirriterande. allt bara krånglar idag!

yes lovley abbey road <3

2008-09-26 @ 19:32:26
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0