all the things caught in my mind

De senaste dagarna har varit sådär, längtar så grymt mycket tillbaka till helgen! gud vad kul vi hade.. och jag har fortfarande inte lagt upp några bilder! fy på mig. ska göra det efter att jag varit på landet. promise.
Lyssnat på Oasis idag! Min vän Jennifer (http://paperbackwriterr.blogg.se/index.html) som tipsat mig. Har dock bara 5 låtar men hoppas på fler snart :)
Och hämtade klockan gjorde jag också. Trodde att det skulle vara nåt fel med den eftersom att jag fick lämna kvar den 2 dagar, men batteriet är bytt och jag fick betala 90 spenn som jag skulle, så allt verkar ju bra. Den ser rätt speciell ut, den är gammal (min mors från italen eller nåt- var säkert billig :P ~20 år gammal), är stor och har ett hologram på glaset. Men jag tycker att den är fin, gillar siffrorna och visarna väldigt mycket.
 
Vet inte om det syns men på bilden längst till höger kan man se lite av hologrammet, en kvinna i profil
 
Nu ska jag äta lite och börja packa ner kläder och läxor i en väska. Får förresten inte glömma att byta bakgrundsfärg på bloggen! (hur man nu gör det, får ta o lära mig!) för jag gillar inte denna rosa färg som inläggen har. Men det får som sagt bli efter helgen då jag har en dator igen

Dagens låt..

Don't go away
Cold and frosty morning there's not a lot to say
About the things caught in my mind
And as the day was dawning my plane flew away
With all the things caught in my mind

I don't wanna be there when you're ...
Coming down
I don't wanna be there when you hit the ground

So dont go away, say what you say
Say that you'll stay
Forever and a day ... In the time of my life
Cause I need more time, yes I need more time
just to make things right

Damn my situation and the games I have to play
With all the things caught in my mind
Damn my education I can't find the words to say
With all the things caught in my mind

Me and you whats going on?
All we seem to know is how to show
The feelings that are wrong

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bravo Sarah, mer Oasis!! :D Och jag älskar din klocka <3

2008-09-05 @ 16:00:14
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

eller hur! får ta o skaffa lite till om jag inte skulle få av dig.. ;D ´

tack :) vet dock inte om jag ska kalla den min, men eftersom min mor inte använt den på år och dar o jag fixat den så är den lite min bestämmer jag nu :P

2008-09-06 @ 23:55:04
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: mic

snyyyyyggg klocka! jag vill se den! men jag skanske har sett den redan? jag känner igen den, det var nog sen vi var små

2008-09-08 @ 13:45:23
Postat av: Oskar

De funkar, bara svårt att hitta film till de två till vänster. Den längst till höger är det vanlig film till så den fotar jag med ibland när jag har tråkigt.

2008-09-08 @ 14:59:05
URL: http://thephotodiary.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Mic: Tack! hm nej jag tror inte det, knappt så jag själv har sett den tidigare innan jag hittade den :P

2008-09-08 @ 20:58:38
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0