tänker tillbaka på 28 maj

Ska ta och göra mig iordning för natten nu, kika lite på religionen som vi ska redovisa imorgon. Men eftersom att jag tittat så mycket på videor från i sommras så tänkte jag visa en jag filmade från Skansen med Mando Diao:

Mando Diao- Train on Fire:
 

haha michis och jennifer i slutet av videon, om någon undrar :P och lite av mig. Vi hade en så jävla rolig dag! Fick ta kort och autografer av bandet efter spelningen:) och kramar ...eller inte jag. Men jag haffade tag i Mats när han var påväg ut från Skansen och fick ta kort med honom, så jag vart lycklig!
 dock fulaste bilden! eller, inte på mats såklart ;)

Nu ska jag sova, god natt alla <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Åh den dagen var så bäst! Längtar tillbaka, känns så länge sen, men ändå inte :P Mats är ju trevlig ;)

2008-09-29 @ 14:45:14
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: mic

haha videon alltså :D

vad e det du vill gör?

springa dit bort!!

"AAH"

2008-09-29 @ 15:23:02
Postat av: skentrevlig

Jennifer och Mic: Haha ja det var så kul! Vi sprang ju runt över hela skansen och letade efter dem :P det var så kul när dem stod på scenen och vi såg dem (ochdemsågosshost) haha xD

2008-09-29 @ 16:37:30
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: terese

jaokejdå! fast jag jobbade i sommras, på två olika jobb och fick alltid pengarna i slutet av månaden som vanliga arbetare får vanligtvis, så det är nog väldigt olika det där med utbetalning av löner:) och nix, jag jobbar inte utan lägger all fokus på mitt studerande än så länge. har däremot planer på att söka jobb, redan imorgon faktiskt, för att fylla på kontot en aning. men jag har en generös familj som ger mig det mesta så.. ja! brukar inte se pengar som ett så stort problem:) hur gammal är du?:)

2008-09-29 @ 17:51:28
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: terese

okej! alla verkar vara ute efter extrajobb nuförtiden:D men jadu, tänkte skicka in en heldel spontanansökningar och sedan så söker dem extra samt jularbetare på br. haha, br kanske inte låter så tillfredställande men.. jobb som jobb! bättre än inget liksom:) jag är 17år just nu, men samma dag som dem släpper arvikafestivalbiljetterna (den 13e oktober) fyller jag år! så idag är det exakt 14dagar kvar. woho. har suttit och försökt klura ut exakt vad jag ska ha för födelsedagspartaj och tror att jag nu kommit på det vilket känns skönt:) hade du något sånt? eller du kanske blev tillräckligt firad på p&l?:D

2008-09-29 @ 20:35:18
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: terese

haha men åh, skönt du måste haft det:D nej, bandutsläppet har ju inte ens kommit än så känns inte så lyckat att önska sig biljett. får kolla runt lite och så först! hm, jag har inte direkt kommit på hur jag ska ha det i början, men antingen blir det.. förfest hos mig för dem som vill kommma och sen har jag bjudit med ett par till discobowling haha, så himla länge sen man gjorde något sådant sist! efter det bär det av till middag på hardrock, som förövrigt är min favoritresturang. stannar där till runt tolv och drar sedan vidare till något uteställe woho! kommer nog bli bra, eller vad tror du?:)

2008-09-29 @ 22:03:36
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: TÄVLINGSDAGS

det är dom sidorna du blir medlem på via mig som räknas som lotter i tävlingen ;)



men det var ju några som du inte redan var registrerad på t.ex. market2member m.m så bli medlem på dom du :)



ha det fint, kram

2008-10-01 @ 17:30:51
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/
Postat av: TÄVLINGSDAGS

förlåt jag läste fel, tyckte du skrev att du sen länge var registrerad på dom sidorna, e ledsen :)



ha det fint

2008-10-01 @ 17:31:56
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Hejsan! Jo då, väskan har kommit och den är absolut värd pengarna om man köper den själv ;) Materialet känns nästan som äkta och jag tror absolut den kommer vara hållbar. Den är stor & rymlig, så skolböcker får gott om plats. Tror tillochmed jag skulle få ner min 14tum laptop i den. Jag är iaf mkt nöjd med den och tillochmed svärmor & min far tyckte den var läcker :)



Mvh Emelinda

2008-10-01 @ 18:08:21
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0