John Blund in school

Ursäkta franskan, men jävlar vad man har varit trött idag! Helt sjukt, har nog aldrig varit så trött i skolan på länge.
Idag har jag iaf bara varit i plugget. Jennifer och jag jobbade med vårt Projekt 100 arbete som jag pratade om. Vi har nog valt ett namn nu, men faktiskt inget av dem vi funderade över förut. Popnew Music. Vad tycks? Vi har ännu inte fixat någon sida, så det finns tid att ändra sig. Och tid för fler förslag från er andra, om ni har några :P Men jag har en känsla av att iaf våra huvuden inte kan komma på så många fler ideér,  so this may be it.
Annars har det inte hänt mycket idag, somnade en stund när jag kom hem, och planerar att gå och lägga mig ganska snart. Tittade på filip och fredrik- dem är fan oslagbara! Sen har jag bara kollat på lite videoklipp och lagt in en musokvideo med Klaxons på iPoden. Tror jag att jag far ut till landet med mamma och pappa i helgen. Kan bli lite skönt, kanske plocka plommon och svamp med mormor? hehe. det är faktiskt rätt rogivande att bara vara där ute, gå runt i naturen, sitta hos släktingar och så. Men att lyckas plugga där på ön är ingen hit, men den här gången måste jag verkligen försöka!
Blir nog hämtad när jag slutat direkt efter skolan, vid tolv! Sen åker vi. Skönt med en kort dag :) Nu måste jag nog packa en liten väska för helgen. Tänkte bara berätta också att jag laddat upp en till video med Sugarplum Fairy från Debaser, med den lugna låten Caroline. Check it out!
http://www.youtube.com/user/theskentrevlig

Ha en bra helg nu allihopa!
Auf Wiedersehen!
xxxx

Kommentarer
Postat av: Elin

Trevlig helg till dig med!

2008-09-19 @ 15:23:19
URL: http://elinbo.blogg.se/
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-19 @ 18:10:42
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Elin: Tack detsamma! :)



Bitte: Åh tack så mycket! :D

2008-09-20 @ 18:31:35
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0